Bij FC Twente speelt data een sleutelrol. Niet alleen op het veld, waar onder andere prestaties en tactieken worden geanalyseerd, maar ook achter de schermen in de commerciële organisatie. Van businessstrategie tot voetbalstrategie: data maakt het verschil. Tijdens dit partnerevent ontdek je hoe Victa en FC Twente samen laten zien dat de juiste inzichten zowel sportief als zakelijk goud waard zijn.

Datapartner

Victa is trotse sponsor én datapartner van FC Twente. Dat betekent dat Victa niet alleen op de businesskant van de club meedenken en waarde toevoegen, maar ze ook de sportieve prestaties op het veld ondersteunen met data. Tijdens dit event nemen we je mee in beide werelden: hoe data de commerciële organisatie versterkt én hoe het bijdraagt aan voetbalstrategieën en prestaties.

Het kennisevent wordt georganiseerd op vrijdag 31 oktober in De Grolsch Veste. Onderstaand het programma van het event. 

Programma

  • 13.00 uur - Warming up 
    Een inloop met koffie, thee en de eerste mogelijkheid tot netwerken.

  • 13.30 uur - Aftrap 
    Data als fundament voor commerciële slagkracht en duurzame groei. 
    Sascha Olde Klieverik, Commercieel Directeur Victa

    Data als kompas in het voetbal
    Tim Gilissen, Hoofd Voetbalstrategie FC Twente 

  • 14.30 uur - Rust 
    Even bijkomen van de eerste helft met een kop koffie of thee en ons opmaken voor de tweede helft.

  • 15.00 uur - Tweede helft 
    Hoe Power Apps FC Twente helpen 
    Renze Huitema, Operationeel Directeur Victa

    Data in voetbal: van "Het boekje van Reker" tot realtime inzichten
    Rob Boudrie, Manager Organisatie Ontwikkeling Voetbal FC Twente, en René Hoevenaar, Sports Scientist FC Twente. 

  • 16.00 uur - Derde helft 
    De bal rolt nog even door tijdens een informele afsluiting, nog een laatste mogelijkheid tot netwerken en napraten over de kennissessie.  

Aanmelden

Wil jij erbij zijn op vrijdag 31 oktober in De Grolsch Veste? Dit event is exclusief voor partners en relaties van FC Twente en Victa. Schrijf je via onderstaand formulier in voor het kennisevent scoren met data.