Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen met betrekking tot de seizoenkaart. Kijk eerst hier voordat je contact opneemt met de afdeling Service & Ticketing.

Verlenging seizoenkaarten en Premium Seats (Plus)

  • Wat gebeurt er als ik niet verleng voor of op 10 mei?

  • Wat moet ik doen als het mij niet lukt met inloggen?

  • Wanneer vindt de automatische incasso plaats?

  • Krijg ik een nieuw pasje / seizoenkaart?

  • Wanneer kan ik gebruik maken van het 65+, Kidsclub- of Young Reds tarief?

  • Waarom geldt het Kidsclub & Young Reds tarief niet in ieder vak?

  • Is het mogelijk om een andere plek te kiezen in De Grolsch Veste?

  • Hoe kan ik tegelijk met een andere seizoenkaarthouder verplaatsen?

  • Hoe koop ik een seizoenkaart voor Vak-P?

  • Hoe kan ik een seizoenkaart aanvragen op het rolstoelplatform?

  • Kan ik ook een seizoenkaart met toegang tot een lounge kopen?

  • Waarom krijg ik een foutmelding bij het afronden van mijn bestelling?

  • Via welke ingang kan ik naar de 2e ring komen?

  • Kan ik gebruik maken van de lift (Ingang N) naar de tweede ring?

  • Ik heb het boek van Wout en Maud besteld bij het verlengen van mijn seizoenkaart. Wanneer ontvang ik dit boek?

Contact

Voor vragen over de seizoenkaart kun je terecht bij de afdeling Service & Ticketing. Bereikbaar via onderstaande contactgegevens: 

Openingstijden

Service & Ticketing is op werkdagen telefonisch te bereiken van 09.00 uur tot 17.00 uur. Tevens is het mogelijk om je seizoenkaart te verlengen of te bestellen bij de receptie van De Grolsch Veste. Deze is van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur geopend. 

Bezoekadres

Colosseum 65
7521 PP Enschede