Grolsch en FC Twente verlengen sponsorschap
''De Grolsch Veste'' blijft de komende 10 jaar de naam van het stadion. FC Twente en Koninklijke Grolsch verlengen hun langdurige samenwerking met nog eens 10 jaar.
Afgelopen dinsdag werden de handtekeningen gezet onder de nieuwe samenwerkingsovereenkomst. Grolsch blijft daarmee tot medio 2034 als sponsor én naamgever van het stadion verbonden aan de club. FC Twente, die dit jaar haar 60-jarig jubileum viert, is al 60 jaar verbonden met Grolsch in een partnerschap. Trots op de regio, de supporters, de club en het bier is wat de twee samenbrengt.
Marco Behrens, Manager Commerciële Zaken FC Twente: “We zijn trots op de jarenlange samenwerking met Grolsch en zijn blij dat we ons partnership hebben verlengd. Onze gedeelde kernwaarde noaberschap komt perfect tot uiting in dit langlopende partnership. Grolsch is vanaf 1965 nauw verbonden aan de club, erg betrokken en diepgeworteld in de regio. ‘De Grolsch Veste’ en FC Twente zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. We kijken uit naar de komende tien jaar en naar opnieuw een fijne samenwerking met Grolsch.”
Erik Kottink, Regionaal Sales manager Grolsch bij Koninklijke Grolsch: “We zijn ontzettend blij en trots op de verlenging van ons partnership. Met het verlengen van de samenwerking voor maar liefst 10 jaar laten we zien dat we vertrouwen hebben in elkaar en in een gezamenlijke toekomst. Als iconen van deze mooie regio zien we veel mogelijkheden om samen op te trekken en elkaar te versterken.
Dit jaar vieren we samen 60 jaar FC Twente én 60 jaar verbondenheid tussen de club en Grolsch. In deze 60 jaar stonden we schouder aan schouder, met een gedeelde passie voor voetbal, noaberschap en deze bijzondere regio.’’