Beschik jij over een seizoen- of losse kaart voor een thuiswedstrijd van FC Twente, maar ben je helaas
verhinderd? Bied deze dan aan via onze kaartenmarkt!

De kaartenmarkt is een online omgeving in onze ticketshop waarmee je als supporter de mogelijkheid
krijgt om tot uiterlijk 2,5 uur voor aanvang van de wedstrijd je kaart beschikbaar te stellen voor
verkoop. Een mede-supporter kan deze vervolgens tegen het vastgestelde tarief bestellen.

Als seizoenkaarthouder ontvang je 1/17e van de seizoenkaartprijs retour. Dit gebeurt binnen maximaal
10 werkdagen nadat de wedstrijd gespeeld is op het door jou ingevulde IBAN-rekeningnummer. Een
losse kaarthouder ontvangt circa 80% van het aankoopbedrag.

Let op: dit geldt alleen zodra de transactie is afgerond en de kaart daadwerkelijk door iemand anders
gekocht is.

Let op: mocht je een kaart hebben gekocht via onze kaartenmarkt, kan je deze niet weer opnieuw aanbieden.

Overige informatie vind je hieronder:

Hoe bied je jouw plek aan?

  • Log in op www.fctwente.nl/tickets en ga naar ‘Mijn seizoenkaarten’ of ‘Mijn tickets’;
  • Klik op de betreffende wedstrijd en selecteer de juiste plek(ken);
  • Klik op ‘Verkopen’;
  • Vul het juiste IBAN-rekeningnummer in, bundel eventueel meerdere posities en klik op
    ‘Bevestigen’.

De plek(ken) worden nu aangeboden op de kaartenmarkt. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra
deze doorverkocht is.

Hoe trek je jouw aanbod in?

  • Log in op www.fctwente.nl/tickets en ga naar ‘Mijn kaartenmarkt’;
  • Klik op de betreffende kaart(en);
  • Klik op ‘Uit verkoop halen’;
  • Klik op ‘OK’.

Het aanbod is nu van de kaartenmarkt afgehaald. Je huidige kaart blijft actief.

Hoe koop ik een kaart op de kaartenmarkt?

  • Log in op www.fctwente.nl/tickets en klik op ‘Naar kaartenmarkt’;
  • Klik achter de gewenste wedstrijd op ‘Bestellen’;
  • Selecteer het gewenste vak-, rij- en stoelnummer en plaats deze in de winkelwagen;
  • Ga akkoord met de voorwaarden en klik op ‘Bestelling afronden’;
  • Klik op ‘Bestelling afronden’ en vervolgens op ‘Betaling afronden’.

De plek(ken) zijn hiermee in jouw eigendom en van de kaartenmarkt afgehaald. Het e-ticket is te
downloaden onder ‘Mijn tickets’.

Vragen?
Heb je naar aanleiding van deze pagina nog vragen en/of opmerkingen? Kijk dan eens bij de
veelgestelde vragen of neem contact op met onze afdeling Service & Ticketing via
ticketing@fctwente.nl of 053-8525777.