Op deze pagina vind je de antwoorden op de meest voorkomende vragen met betrekking tot de seizoenkaart. Kijk eerst hier voordat je contact opneemt met de afdeling Service & Ticketing.

Verlenging seizoenkaarten en Premium Seats (Plus) 24/25

  • Wat gebeurt er als ik niet verleng voor of op 12 mei?

  • Wat moet ik doen als het mij niet lukt met inloggen?

  • Wanneer vindt de automatische incasso plaats?

  • Ontvang ik een nieuwe seizoenkaart?

  • Kan ik gebruik maken van de lift (Ingang N) naar de tweede ring?

  • Wanneer kan ik gebruik maken van het Kidsclub-, Young Reds- of 65+ tarief?

  • Waarom geldt het Kidsclub & Young Reds tarief niet in ieder vak?

  • Is het mogelijk om mijn seizoenkaart te verplaatsen?

  • Hoe kan ik tegelijk met een andere seizoenkaarthouder verplaatsen?

  • Hoe koop ik een seizoenkaart voor Vak-P?

  • Via welke ingang kan ik naar de 2e ring komen?

  • Hoe kan ik een seizoenkaart aanvragen op het rolstoelplatform?

  • Kan ik ook een seizoenkaart met toegang tot een lounge kopen?

  • Waarom krijg ik een foutmelding bij het afronden van mijn bestelling?

  • Hoe kan ik contact opnemen?