De Badzaak schuift aan in pop-up restaurant in De Grolsch Veste
Youri de Vries is eigenaar van De Badzaak. Gevestigd in Harderwijk, maar nauw verbonden met FC Twente. Vorig seizoen verscheen De Badzaak al meerdere keren op de led-boarding, maar inmiddels heeft De Vries het pop-uprestaurant in De Grolsch Veste ervaren en is De Badzaak elke wedstrijd te zien op de videowalls.
De Vries biedt met zijn team complete badkamers aan in een showroom van ruim 650 vierkante meter. Hier zijn veel opstellingen te zien van mogelijke badkamers in verschillende stijlen, smaken, kleuren, sferen en merken. ‘Je kunt bij ons echt inspiratie opdoen om badkamers, sanitair en tegels uit te zoeken’, vertelt De Vries. ‘Het ontwerpen en installeren van de badkamers doen wij op een hoog kwaliteitsniveau, met behulp van gerenommeerde merken. Dit alles zetten we neer met een klein, maar zeer vakkundig team.’
Inspireren
In 2014 betrok De Vries in Harderwijk een leeg pand en van daaruit bouwde hij De Badzaak verder uit. ‘We zijn een landelijk opererend bedrijf dat erg met de klant probeert mee te denken. In principe is bij ons alles mogelijk. Mensen komen vaak al met een plattegrond bij ons en vragen aan ons om iets speciaals van de ruimte te maken. Bij ons kun je je laten inspireren om er iets moois van te maken.’
Maar De Badzaak wil ook net even anders zijn en gaat nog een stap verder. ‘Zoals het ontwerpen van een badkamer met een 3D-programma, om zo realistische beelden weer te geven. Door onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis van de producten, trends en noviteiten, zijn we in staat om een uniek ontwerp te maken en een maatwerk droombadkamer te realiseren.’
Sunshower
De nieuwe trends worden door De Badzaak nauwlettend gevolgd. ‘Op het gebied van welness zijn dat bijvoorbeeld de Sunshowers. De Sunshower transformeert de kracht van zonlicht in een unieke en bijzondere beleving onder de douche, waarbij je de kracht van infrarood en zonlicht elke dag opnieuw kunt ervaren. Steeds meer mensen vinden het belangrijk om te kunnen ontspannen in hun eigen huis. De badkamer is natuurlijk de ultieme plek om even tot jezelf te komen na een drukke werkdag.’
FC Twente
Vanaf jonge leeftijd draagt De Vries FC Twente een warm hart toe. ‘Met mijn ouders woonde ik in Neede en vanaf mijn veertiende jaar heb ik een seizoenkaart gehad. Door de verhuizing naar Harderwijk en het drukke ondernemerschap kwam het bezoeken van wedstrijden op een lager pitje te staan, maar de liefde voor de club is altijd gebleven’, vertelt De Vries. Vanuit die liefde is tussen De Badzaak en FC Twente een heel goed contact ontstaan. ‘Vorig jaar waren we bij enkele wedstrijden zichtbaar op de led-boarding en sinds dit seizoen hebben we vier stoelen bij het pop-up restaurant en zijn we elke wedstrijd zichtbaar op de videowalls.’
Elkaar aanvullen
‘Wat betreft het contact met de club is het heel fijn dat er goed naar de wensen van de sponsor wordt geluisterd en dat deze wensen worden vertaald’, vertelt De Vries. Hij ziet het als een mooie wisselwerking. ‘Zoals FC Twente mij plezier biedt, wanneer ik naar de wedstrijden ga, probeer ik dat terug te geven aan de club door FC Twente te steunen.’ FC Twente en De Badzaak zijn in vele opzichten aan elkaar gewaagd. ‘We staan voor elkaar klaar en vullen elkaar aan, daar waar dit nodig en mogelijk is. Thuiskomen, in een warm bad, is dan ook het ultieme gevoel dat we hebben bij de thuiswedstrijden van FC Twente.’
Dit artikel verscheen eerder in ons business magazine 'TROTS'.