Verlenging seizoenkaarten en Premium Seats (Plus)

  • Wat gebeurt er als ik niet verleng voor of op 10 mei?

  • Wat moet ik doen als het mij niet lukt met inloggen?

  • Wanneer vindt de automatische incasso plaats?

  • Krijg ik een nieuw pasje / seizoenkaart?

  • Wanneer kan ik gebruik maken van het 65+, Kidsclub- of Young Reds tarief?

  • Waarom geldt het Kidsclub & Young Reds tarief niet in ieder vak?

  • Is het mogelijk om een andere plek te kiezen in De Grolsch Veste?

  • Hoe kan ik tegelijk met een andere seizoenkaarthouder verplaatsen?

  • Hoe koop ik een seizoenkaart voor Vak-P?

  • Hoe kan ik een seizoenkaart aanvragen op het rolstoelplatform?

  • Kan ik ook een seizoenkaart met toegang tot een lounge kopen?

  • Waarom krijg ik een foutmelding bij het afronden van mijn bestelling?

  • Via welke ingang kan ik naar de 2e ring komen?

  • Kan ik gebruik maken van de lift (Ingang N) naar de tweede ring?

  • Ik heb het boek van Wout en Maud besteld bij het verlengen van mijn seizoenkaart. Wanneer ontvang ik dit boek?