Als je niet voor of op deze datum verlengt, vervalt het recht op jouw plek. Jouw plek komt dan beschikbaar voor supporters op de wachtlijst of die willen verplaatsen.
Je kunt inloggen met je FC Twente Account met je e-mailadres en wachtwoord. Als je je wachtwoord niet meer weet, klik je op ‘Wachtwoord vergeten?’. Vervolgens kun je je e-mailadres invullen en ontvang je een e-mail om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Indien je nog geen FC Twente Account hebt, dien je je eenmalig te registreren en je bestaande Ticketing-account hieraan te koppelen. Alle seizoenkaarthouders hebben al een Ticketing-account, de inloggegevens hiervan gebruik je eenmalig voor het koppelen.
De incasso vindt plaats op 30 mei 2023. Zorg ervoor dat je voldoende tegoed hebt op je bankrekening. Wanneer de incasso mislukt, ontvang je van ons een herinneringsmail met daarin de mogelijkheid te betalen via iDEAL. Wanneer de seizoenkaart niet voor de aangegeven datum wordt betaald via iDEAL, dan vervalt het recht op jouw seizoenkaart en komt deze beschikbaar voor een supporter op de wachtlijst.
Wanneer je verlengd hebt, wordt jouw seizoenkaart van het huidige seizoen opgewaardeerd met de wedstrijden voor het komende seizoen. Gooi je huidige pas dus niet weg! Mocht er bij de verlenging een wijziging zijn doorgevoerd qua stoel of eigenaar, dan ontvang je uiterlijk een week voor de eerste thuiswedstrijd een nieuwe pas per post. Mocht jij je parkeerkaart en/of vrouwen seizoenkaart hebben verlengd, ontvang jij hier wel een nieuwe pas van.
Je kunt gebruikmaken van het 65+ tarief indien je bent geboren vóór 1 juli 1958. Je kunt gebruikmaken van het Kidsclub- of Young Reds tarief wanneer je lid bent van de Kidsclub of Young Reds. Op het moment dat er iemand anders van jouw seizoenkaart gebruik maakt die géén 65+, Kidsclub- of Young Reds-lid is, dan kan die persoon tegen bijbetaling van €5,- op jouw seizoenkaart de wedstrijd bezoeken. Hiervoor kun je mailen naar ticketing@fctwente.nl of die persoon kan zich voor de wedstrijd melden bij de Supporter Service Unit (SSU) aan de spoorzijde (naast ingang J).
Aangezien we de jeugd zo veel mogelijk bij elkaar willen plaatsen hebben we ervoor gekozen om het Kidsclub & Young Reds tarief alleen in bepaalde vakken toe te passen.
Ja, dit is in principe mogelijk. Wanneer je wilt verplaatsen en de gewenste plek is al beschikbaar, dan kun je deze als huidige seizoenkaarthouder gelijk bestellen. Zie hiervoor de uitleg in de instructievideo ''verplaatsen''. Let op: door het feit dat De Grolsch Veste is uitverkocht qua seizoenkaarten, zijn er niet veel opties om te verplaatsen. Is de door jou gewenste plek nu niet beschikbaar? Dan kun je een verplaatsverzoek indienen middels het formulier op fctwente.nl/veuraltied onder het kopje ''verplaatsen''. Tijdens de verplaatsdagen op dinsdag 16 mei of woensdag 17 mei kun je vervolgens een nieuwe plek uitzoeken en bestellen. Je oude plek wordt in de tussentijd nog vastgehouden (Let op: dit geldt alleen wanneer je een verplaatsverzoek hebt ingediend). Wanneer je geen betere plek vindt, kun je jouw oude plek tijdens de verplaatsdagen alsnog zelf online bevestigen. Na 17 mei wordt de reservering van je oude plek vrijgegeven.
Wanneer je tegelijk met een andere seizoenkaarthouder wilt verplaatsen dan kun je via jouw account vrienden of familie koppelen. Hier vul je het relatienummer, de postcode en de pincode in. Indien de andere seizoenkaarthouder zijn of haar pincode niet heeft ingesteld is dit standaard 0000.
Zelf een plek reserveren in Vak-P is niet mogelijk. Hiervoor moet je allereerst seizoenkaarthouder zijn. Indien je in het bezit bent van een seizoenkaart, kun je je inschrijven op de wachtlijst voor Vak-P. Zodra er plaatsen beschikbaar zijn, benadert de afdeling Service & Ticketing de geïnteresseerden op de wachtlijst. Inschrijven op de wachtlijst kan via Kaartverkoop -> Seizoenkaart -> Seizoenkaart Vak-P. LET OP: Aanmelding voor Vak-P betekent niet dat je gegarandeerd een plek krijgt in één van deze vakken. Je komt alleen in aanmerking voor Vak-P indien je al seizoenkaarthouder bent. Verleng dus je seizoenkaart om op de wachtlijst te blijven staan. Dan ben je gegarandeerd van je huidige plek en word je naar Vak-P verplaatst zodra er een plek beschikbaar is. Gezien de huidige vraag kan het meerdere seizoen duren, na inschrijving, voor je aan de beurt bent voor een seizoenkaart op Vak-P.
Indien je in aanmerking wilt komen voor een plaats op een van onze rolstoelplatforms kun je contact opnemen met de afdeling Service & Ticketing. Elke mindervalide in een rolstoel mag een seizoenkaart kopen voor één begeleider tegen een gereduceerd tarief. Aangezien alle drie de rolstoelplatforms vol zijn, geldt hiervoor momenteel een wachtlijst.
Op de Diekmantribune zijn alle vakken (128 t/m 133) beschikbaar voor supporters, inclusief toegang tot de Hatrans Lounge. Dit betreft Premium Seats en Premium Seats Plus.
Vul je IBAN met hoofdletters in en probeer het opnieuw. Blijft de foutmelding zich voordoen, neem dan contact op met de afdeling Service & Ticketing.
Tribunes op de 2e ring zijn toegankelijk via de ingangen C, F, G, M, N en Q.
De lift vanaf ingang N naar de publieksruimtes op de tweede ring van het stadion is bestemd voor supporters die in bezit zijn van een toegangskaart voor de tweede ring, maar die vanwege gezondheidsklachten (tijdelijk of blijvend) niet in staat zijn via de trap de tweede ring te bereiken. Personen die gebruik willen maken van deze lift, dienen hiervoor een verzoek in te dienen bij FC Twente via ticketing@fctwente.nl of 053-852 5777. Geef daarbij aan wat de klachten zijn en wat je vak-, rij- en stoelnummer zijn. FC Twente beoordeelt vervolgens of je in aanmerking komt voor het gebruik van de lift. Je ontvangt hierover na je verzoek een terugkoppeling van FC Twente.
Het boek wordt medio mei verzonden. Zodra er meer informatie bekend is over de verzending zal dit gecommuniceerd worden via de officiële FC Twente kanalen.