Beschik jij over een seizoen- of losse kaart voor een thuiswedstrijd van FC Twente, maar ben je helaas
verhinderd? Bied deze dan aan via onze kaartenmarkt!
De kaartenmarkt is een online omgeving in onze ticketshop waarmee je als supporter de mogelijkheid
krijgt om tot uiterlijk 2,5 uur voor aanvang van de wedstrijd je kaart beschikbaar te stellen voor
verkoop. Een mede-supporter kan deze vervolgens tegen het vastgestelde tarief bestellen.
Als seizoenkaarthouder ontvang je 1/17e van de seizoenkaartprijs retour, tot een maximum van € 60,-. Dit gebeurt binnen maximaal 10 werkdagen nadat de wedstrijd gespeeld is op het door jou ingevulde IBAN-rekeningnummer. Een losse kaarthouder ontvangt circa 80% van het aankoopbedrag. Je kan je seizoenkaart maximaal 10x per seizoen aanbieden.
Let op: dit geldt alleen zodra de transactie is afgerond en de kaart daadwerkelijk door iemand anders
gekocht is.
Let op: mocht je een kaart hebben gekocht via onze kaartenmarkt, kan je deze niet weer opnieuw aanbieden.
Overige informatie vind je hieronder:
Hoe bied je jouw plek aan?
De plek(ken) worden nu aangeboden op de kaartenmarkt. Je ontvangt een bevestigingsmail zodra
deze doorverkocht is.
Hoe trek je jouw aanbod in?
Het aanbod is nu van de kaartenmarkt afgehaald. Je huidige kaart blijft actief.
Hoe koop ik een kaart op de kaartenmarkt?
De plek(ken) zijn hiermee in jouw eigendom en van de kaartenmarkt afgehaald. Het e-ticket is te
downloaden onder ‘Mijn tickets’.
Vragen?
Heb je naar aanleiding van deze pagina nog vragen en/of opmerkingen? Kijk dan eens bij de
veelgestelde vragen of neem contact op met onze afdeling Service & Ticketing via
ticketing@fctwente.nl of 053-8525777.